Känslan

Man kan inte bli sämre än mig på att skriva i bloggen haha.
Har då verkligen inte haft någon ork att skriva eller så....
men nu så har man ingenting bättre för sig ^^ höhöhö...

Under 2 veckors tid har jag varit sjukskriven, men denna veckan
har man kommit tillbaka till skolan... men idag har vi faktiskt varit lediga (;
Frågan är då bara om det blir nån mer skola sen?
Det märker vi.

Känner mig verkligen tom inom mig. Ensam och lite nere.
Man vet liksom inte var man har vissa personer...dom bara spelar ett falskt spel hela tiden.
Sen mitt i alltihopa vill man uppleva kärleken.. ensamheten stiger fram på kvällarna/nätterna,
då man helst av allt skulle vilja somna i någons famn. Förhoppningsvis är det någonting jag kommer att få uppleva snart :)
Men just nu, för tillfället.. så är det så jäkla drygt med denna känslan !!

Aja, ska inte klaga för mycket...finns väl dom som har det ännu värre ;o

Nej nu orkar jag inte skriva mer :-P

Dags för långa telefonsamtal snart =D *ler*

/       Bella .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback