En knäpp dag full av energi :)

Jo... det kan man gott säga.
Jag somnade inte förrens 08:00 imorse.. helt otroligt hur jag orkar :-P
Vaknade ändå redan klockan 11:00 och var jätte pigg och glad :) Jag har fått en hel del gjort idag också...
Snart är man helt själv hemma då. Då blir det städning i sovrummet thihi. Jag får ju bara panik ! Här e för mycket grejer så det måste verkligen ut idag.

Jag har pratat en hel del med Linda idag oxå ;) Älskar dig gumman <3
Vi har pratat om det mesta, men också om planerna inför Sommaren i Dalarna och även den där flytten dit.... *happy* :)
Kommer bli fina tider med min Allra bästa vän!!<3

Jag har varit sjukskriven nu en vecka, och det börjar verkligen krypa i kroppen. Vill ju bara vara ute... men det är inte så smart om jag går ut när jag varit så dålig som jag varit. :/
Blir nog skolan på Måndag, så ikväll ska jag passa på att göra det sista i min uppsats om Leukemi så jag kan redovisa det sen. Får ringa polaren min som skulle hjälpa mig att lägga in extra information för att höja betygen lite =)


Nej nu ska jag göra någonting vettigt :-P

Bye.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback